"Өрт не үшін орын алады" /1-4 сыныптар/, "өрттің шығу себептері" /5-11 сыныптар тақырыбында » Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа № 171 » Управления образования города Алматы
Алматы қаласы Білім басқармасының
"№171 жалпы білім беретін мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Директор:
+7(727) 297-61-14
Бухгалтер:
+7(727) 299-96-95
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » "Өрт не үшін орын алады" /1-4 сыныптар/, "өрттің шығу себептері" /5-11 сыныптар тақырыбында
15
ноябрь
2023

"Өрт не үшін орын алады" /1-4 сыныптар/, "өрттің шығу себептері" /5-11 сыныптар тақырыбында

15.11.2023 ж. "өрт не үшін орын алады" /1-4 сыныптар/, "өрттің шығу себептері" /5-11 сыныптар тақырыбында. Өрт қауіпсіздігі бағдарламасы бойынша ақпараттық сағат өткізілді.

 Мақсаты - Оқушыларды өрт қауіпсіздігі ережелерін сақтауға үйрету. Сабақта оқушылар өрт кезіндегі тәртіп ережелерін еске алып, бекітті. Адам өміріндегі оттың рөлімен танысты: оң да, теріс те, өрттің пайда болуының негізгі себептерімен және оны болдырмау үшін сақтық шараларымен, алғашқы өрт сөндіру құралдарымен және ғимараттағы өртке қарсы объектілермен (өрт қалқаны, өрт краны, қосалқы шығулар), өрт қауіпсіздігі ережелерімен. Сонымен қатар оқушылар әртүрлі жағдайлар мен өз бетінше шешім қабылдау қабілеттерін талдады.

15.11.2023г.  проведены информационные часы по  программе пожарная безопасность на тему «Отчего происходит пожары» /1-4 классы/, «Причины возникнования пожара» /5-11 класс/

Цель- учить учащихся соблюдать правила пожарной безопасности.

На занятии учащиеся вспомнили и закрепили правила поведения при пожаре. Познакомились с ролью огня в жизни человека: как положительною, так и отрицательною, с основными причинами возникновения пожара и мерами предосторожности для его исключения, с первичными средствами пожаротушения и противопожарными объектами в здании (пожарный щит, пожарный кран, запасные выходы), с правилами пожарной безопасности.

Так же учащиеся проанализировали различные ситуации и умения самостоятельно принимать решение. 

Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: