17
январь
2024
«Қалдықтарды қалай табысқа айналдыруға болады?» тақырыбында экологиялық қауіпсіздік бойынша сабақтар өткізілді
№171 ЖББМ 5-11 сыныптар арасында «Қалдықтарды қалай табысқа айналдыруға болады?»
тақырыбында экологиялық қауіпсіздік бойынша сабақтар өткізілді.
Мақсаты:
балалардың экологиялық қауіпсіздік туралы түсініктерін кеңейту; экологиялық сауаттылық пен экологиялық
мәдениетке деген оң көзқарасты қалыптастыру; Балаларды табиғатты қорғау іс-шараларына қатысуға баулу,
олардың ой-өрісін кеңейту, қоршаған ортаны қорғау туралы білімдерін арттыру.
Сынып сағаттары ауызша журнал түрінде өткізілді. Сынып жетекшілері өз сөзінде планетамыздың ластану мәселесін көтерді,
оқушылар бұл жағдайдан шығудың түрлі жолдарын ұсынды.
В КГУ ОШ №171 среди 1-4 классов проведены классные часы по экологической безопасности на тему:
«Как превратить отходы в доходы?»
Цели:
расширить представление детей об экологической безопасности; формировать позитивное отношение
к экологической грамотности и экологической культуре; побуждать детей к участию в природоохранных мероприятиях,
к расширению своего кругозора, к повышению экологической сознательности.
Классные часы проводились в форме устного журнала. Классные руководители в своих выступлениях затронули вопрос
о загрязнении нашей планеты, учащиеся предлагали разные способы выхода из данной ситуации.
тақырыбында экологиялық қауіпсіздік бойынша сабақтар өткізілді.
Мақсаты:
балалардың экологиялық қауіпсіздік туралы түсініктерін кеңейту; экологиялық сауаттылық пен экологиялық
мәдениетке деген оң көзқарасты қалыптастыру; Балаларды табиғатты қорғау іс-шараларына қатысуға баулу,
олардың ой-өрісін кеңейту, қоршаған ортаны қорғау туралы білімдерін арттыру.
Сынып сағаттары ауызша журнал түрінде өткізілді. Сынып жетекшілері өз сөзінде планетамыздың ластану мәселесін көтерді,
оқушылар бұл жағдайдан шығудың түрлі жолдарын ұсынды.
В КГУ ОШ №171 среди 1-4 классов проведены классные часы по экологической безопасности на тему:
«Как превратить отходы в доходы?»
Цели:
расширить представление детей об экологической безопасности; формировать позитивное отношение
к экологической грамотности и экологической культуре; побуждать детей к участию в природоохранных мероприятиях,
к расширению своего кругозора, к повышению экологической сознательности.
Классные часы проводились в форме устного журнала. Классные руководители в своих выступлениях затронули вопрос
о загрязнении нашей планеты, учащиеся предлагали разные способы выхода из данной ситуации.