2024 жылдың 19 сәуірінде 9-сынып оқушылары «Сымбат Академиясы» дизайн-технологиялық колледжіне барды. » Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа № 171 » Управления образования города Алматы
Алматы қаласы Білім басқармасының
"№171 жалпы білім беретін мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Директор:
+7(727) 297-61-14
Бухгалтер:
+7(727) 299-96-95
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » 2024 жылдың 19 сәуірінде 9-сынып оқушылары «Сымбат Академиясы» дизайн-технологиялық колледжіне барды.
20
апрель
2024

2024 жылдың 19 сәуірінде 9-сынып оқушылары «Сымбат Академиясы» дизайн-технологиялық колледжіне барды.

2024 жылдың 19 сәуірінде 9-сынып оқушылары «Сымбат Академиясы» дизайн-технологиялық колледжіне барды.

«Сымбат Дизайн және Технология Академиясы» дизайн және технология саласында мамандарды дайындауға маманданған. Колледж интерьер дизайны, графикалық дизайн, веб-дизайн, сән дизайны, анимация, сондай-ақ ақпараттық технологиялар, бағдарламалау және т.б. қатысты техникалық мамандықтарды қоса алғанда, әртүрлі дәрежелік бағдарламаларды ұсынады.

Колледж студенттерді қажетті дағдылар мен білімдермен қамтамасыз ету, шеберлік сабақтарын және студенттерге мамандық таңдау мен кәсіптік бағытты таңдауға көмектесу үшін басқа да іс-шараларды ұйымдастыру арқылы тиісті салалардағы мансапқа дайындауға тырысады.

19.04.2024 г учащиеся 9-х классов посетили колледж «Академии дизайна и технологий «Сымбат». 

"Академия дизайна и технологий 'Сымбат'" специализируется на обучении в области дизайна и технологий. Колледж  предлагает различные программы обучения, включая дизайн интерьера, графический дизайн, веб-дизайн, модный дизайн, анимацию, а также технические специальности, связанные с информационными технологиями, программированием и др. 

Колледж стремится подготовить студентов к карьере в соответствующих сферах, обеспечивая им необходимые навыки и знания, организуют мастер-классы и другие мероприятия, чтобы помочь учащимся  определиться с выбором профессии и карьерными путями.












Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: